torsdag den 23. august 2012

Min by Sengeløse

Hvem bor i min byen?
I min by bor der flest børnefamillier.

Hvordan er min by bygget op?
Den er opbygget på den måde at man kan bo i huse i byen, men for unge tilflytter er der kun 4 legligheder til rådighed og så er der vores lille brugs som folkene bruger til at købe ind i.

Hvilke arbejdspladser er der? 
De arbejderspladser der er, er Brugsen, Kirken, Fritidsklubben og sengeløse-skole.

Fortæl om din by:
Jeg bor lidt ude for hoved centeret af byen (det vil sige gadekæret i midten). Men i min by er det sjælden at der kommer tilflyttere til, men til gengæld, så de der bor i byen bliver også boende så vi har hellere ikke særlige mange fraflyttere. De fleste voksne i byen arbejder udefra sengeløse og pendler derfor imellem deres hjem by og deres arbejdsplads. Hvis høje Taastrup ikke fungerede så tror jeg at Sengeløse ville forsvinde og måske kun blive en by man kørte igennem.

-Victoria 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar